ZALOGUJ SIĘ
Grupa Euroloan
banner

Pytania

Dlaczego list z kodem odblokowującym przychodzi na adres zameldowania?

Ponieważ chcemy mieć pewność, że osoba, która złożyła wniosek o pożyczkę, jest tą za którą się podaje.

Nie chcę, aby jakakolwiek korespondencja przychodziła na mój adres zameldowania, czy mogę poprosić, aby list z kodem odblokowującym przyszedł na inny adres?

Nie, w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów, kod odblokowujący musi zostać wysłany na adres zameldowania. Jeśli nie zgadzasz się na to, proszę nie składaj wniosku o pożyczkę.

W jaki sposób ubiegać się o otwarcie w Euroloan limitu na rachunku,
lub o przyznanie innej pożyczki?

  1. Otwórz zakładkę: weź pożyczkę;
  2. Wybierz rodzaj pożyczki jakiej potrzebujesz (otwarcie limitu, pożyczka na cele konsumpcyjne, pożyczka ekspresowa);
  3. Wypełnij formularz rejestracyjny;
  4. Przelej 1 zł za pośrednictwem Blue Media aby dokonać identyfikacji;
  5. Po informacji o poprawnej identyfikacji i otwarciu konta na portalu my.euroloan.pl możesz podać pozostałe dane, które pozwolą nam przygotować ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb i możliwości.

Ze względu na niedostępność niektórych serwisów, w których weryfikujemy Twoje dane część procesu następująca po udanej identyfikacji jest możliwa w godzinach od 7.00 do 22.00

Kto może uzyskać limit w Euroloan?

Klient musi spełniać następujące kryteria:

  • ukończone 18 lat;
  • brak negatywnych informacji o regulowaniu zobowiązań w Biurach informacji Gospodarczej i Biurze Informacji Kredytowej;
  • posiada konto bankowe, otwarte na dane osobowe klienta (Imię, Nazwisko, PESEL, Numer i Seria Dowodu Osobistego).

Co to jest Euroloan Consumer Finance Sp. z o.o.?

Euroloan Consumer Finance Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej grupy finansowej działającej do tej pory w Finlandii i w Szwecji. Pierwsze przedsiębiorstwo pożyczkowe, z grupy kapitałowej Euroloan zostało założone w Finalndii w roku 2007. Po znaczącym wzmocnieniu pozycji na skandynawskim rynku, osiągniętym dzięki zaufaniu naszych klientów, ceniących sobie najwyższe standardy obsługi, podjęliśmy decyzję o otwarciu się w 2013 roku na rynek polski. Będąc wiarygodnym i odpowiedzialnym partnerem w kwestiach finansowych, możemy zaoferować naszym klientom dostęp do różnego rodzaju pożyczek ułatwiających codzienne zarządzanie finansami domowymi.

Co to jest Euroloan Ekspres (pożyczka błyskawiczna)?

Euroloan Ekspres jest błyskawicznie udzielaną pożyczką najodpowiedniejszą dla klientów, znajdujących się w nagłej potrzebie. Euroloan Ekspres, pozwala odstąpić od szerszego badania zdolności kredytowej, dzięki czemu jeszcze bardziej przyspiesza uzyskanie pożyczki. Mimo skorzystania z opcji Euroloan Ekspres, w każdej chwili możesz rozszerzyć badanie zdolności kredytowej, dzięki czemu obniżysz koszty związane z pożyczką błyskawiczną i będziesz mógł uzyskać swój maksymalny limit na rachunku.

Co to jest limit na rachunku i jak jest obliczany?

Limit na rachunku zostaje ustalony indywidualnie dla Ciebie po zbadaniu Twojej zdolności kredytowej. Określa on, jaką maksymalną kwotę pożyczki możemy Ci przyznać, aby nie narazić Cię na nadmierne ryzyko związane z za dużym obciążeniem finansowym. Po akceptacji zaproponowanego limitu możesz dokonywać wypłat na swój własny rachunek bankowy zawsze, kiedy będziesz potrzebować.

Możesz poprawiać swoją zdolność kredytową poprzez spłacanie pożyczek w terminach, jak również pogorszyć ją, gdy nie będziesz wywiązywać się ze zobowązań wobec Euroloan.

Jak jest ustalany termin spłaty?

Raz na miesiąc musisz dokonywać spłaty zadeklarowanej przez siebie kwoty, jednak Euroloan pozwala na zmianę terminu spłaty, a także na wybór dogodnego dla Ciebie dnia w miesiącu, w którym chciałbyś spłacać raty swojej pożyczki. Pamiętaj, że każda zmiana terminu wiąże się z opłatą określoną w Tabeli Opłat.

Co to jest RRSO (Roczna Rzeczywista Stopa Oprocentowania)?

Jest to uniwersalny sposób na porównanie kosztów związanych z wzięciem danej pożyczki lub kredytu. Na podstawie prawa europejskiego wszyscy pożyczkodawcy muszą uwzględnić wszystkie opłaty z udzieloną przez siebie pożyczką lub kredytem i przeliczyć je na RRSO. Dzięki temu jesteśmy w stanie wybrać, która pożyczka jest dla nas najtańsza. Im wartość RRSO jest mniejsza tym oferta jest korzystniejsza dla klienta. W Polsce zasady obliczania RRSO określa Ustawa o Kredycie Konsumenckim, do której przestrzegania zobowiązany jest Euroloan

Potrzebuję więcej czasu, aby zapłacić, co mam zrobić?

Można zmienić Dzień Spłaty Pożyczki raz w okresie rozliczeniowym. Usługa jest dodatkowo płatna, zgodnie z cennikiem. W momencie zmieniania Dnia Spłaty Pożyczki ostatnia kwota minimalna, która miała być zapłacona w poprzednim okresie rozliczeniowym, musi być spłacona.

Chciałem zmienić Dzień Spłaty Pożyczki, jednak dostałem odmowę na serwisie my.euroloan.pl, bo pozostało tylko 14 dni do Dnia Spłaty Pożyczki, dlaczego?

Nie można zmienić Dnia Spłaty Pożyczki z przyczyn technicznych. Państwa rachunek został już wydrukowany i przekazany do konfekcjonowania i wysłania. Dlatego jeśli chcą Państwo zmienić Dzień Spłaty Pożyczki, należy to zrobić na 15 dni zanim on nastąpi.

PRZYKŁAD: Dzień Spłaty Pożyczki przypada na 19-tego grudnia (czwartek), zmienić mogą go Państwo do godziny 23.59 dnia 4-tego grudnia (środa).

Co to jest serwis my.euroloan.pl?

Jest to serwis internetowy dostarczany klientom przez Euroloan, dzięki któremu, w bezpieczny sposób i przez całą dobę możesz zarządzać swoimi finansami i pożyczkami. Jest to usługa całkowicie bezpłatna dla wszystkich klientów Euroloan.

Dla swojego bezpieczeństwa korzystając z serwisu musisz go zabezpieczyć hasłem i loginem, za pomocą którego za każdym razem weryfikujesz swoją tożsamość. Hasła i loginu nie wolno udostępniać osobom trzecim.

Jak szybko otrzymam pieniądze na moim koncie bankowym?

Pieniądze znajdą się na Twoim koncie bankowym najpóźniej w ciągu jednego dnia roboczego po zleceniu dyspozycji wypłaty w serwisie my.euroloan.pl

Dlaczego otrzymałem negatywną ocenę mojej zdolności kredytowej?

Najczęstsze przyczyny negatywnej oceny zdolności kredytowej to:

  • zaleganie ze spłatą mimo otrzymania Wezwania do Zapłaty Zaległej od Euroloan Consumer Finance Sp. z o.o.;
  • podane zostały niepełne, błędne lub nieprawdziwe informacje w formularzu internetowym, podczas ubiegania się o udzielenie pożyczki;
  • klient figuruje jako nierzetelny dłużnik w jednym z Biur Informacji Gospodarczej lub w Biurze Informacji Kredytowej;
  • niespełnienie innych podstawowych warunków uzyskania pożyczki jak, odpowiedni wiek;
  • negatywna ocena zdolności kredytowej dokonana przez Euroloan Consumer Finance Sp. z o.o.

Czym jest zgoda klienta na sprawdzenie w Biurze Informacji Gospodarczej?

Zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji gospodarczych, każda firma chcąc dowiedzieć się czy jej klient został zgłoszony do Biura Informacji Gospodarczej, jako nierzetelny dłużnik musi najpierw uzyskać na to zgodę tego klienta. Dlatego, że Euroloan jest odpowiedzialnym kredytodawcą, jednym z warunków przyznania pożyczki, jest wyrażenie przez klienta zgody na sprawdzenie we wszystkich Biurach Informacji Gospodarczej (KRD BIG S.A., BIG InfoMoniotor S.A., ERIF BIG S.A., KBIG S.A.) informacji na jego temat. Dopiero po uzyskaniu takiej zgody Biuro Informacji Gospodarczej w ciągu kilku sekund udziela nam odpowiedzi czy klient nie został zgłoszony jako nierzetelny dłużnik.

Czym jest pełnomocnictwo na wyrażenie przez Euroloan zgody w imieniu klienta na sprawdzenie w Biurze Informacji Kredytowej?

Zgodnie z ustawą prawo bankowe, chcąc dowiedzieć się czy klient nie został zgłoszony jako nierzetelny dłużnik do Biura Informacji Kredytowej. Najpierw Euroloan musi uzyskać od klienta pełnomocnictwo na wyrażenie w jego imieniu zgody do sprawdzenia go w Biurze Informacji Kredytowej.

Co to jest limit na rachunku?

Link do zakładki: limit na rachunku

Co to jest pożyczka na cele konsumpcyjne?

Link do zakładki: pozyczka na cele konsumpcyjne

Czy mogę zapłacić więcej niż wynosi moja miesięczna rata?

Tak, nadwyżka nad wymaganą ratą zostanie zdeponowana na specjalnym rachunku przypisanym do klienta, a następnie zaliczona - w wypadku braku zaległości - na ratę przypadającą do spłacenia na następny miesiąc. Natomiast jeśliby klient miał wcześniej zaległości kwota spłacana zostanie w pierwszej kolejności zaliczona na odsetki, potem na ewentualnie wcześniej nałożone na klienta opłaty, w następnej kolejności na zaległy kapitał z wcześniejszych niespłaconych rat, a na końcu na ratę wymagalną najpóźniej.

Jak mogę wypłacić środki z konta na my.euroloan.pl na moje konto w banku?

Musisz zalogować się na swoje konto na stronie my.euroloan.pl, następnie wybrać z menu przycisk wypłać. Zostaniesz przekierowany do ekranu w którym będziesz mógł wybrać ile chcesz wypłacić (nie więcej jednak niż przyznany Ci limit). Po wybraniu wysokości kwoty, należy wcisnąć przycisk wypłać. Środki na Twoim koncie w banku (tego, z którego przesłałeś 1 złoty podczas zakładania konta w serwisie my.euroloan.pl) znajdą się tam w ciągu kilku godzin, a najpóźniej następnego dnia roboczego.

Czy mogę zmienić numer konta bankowego na które Euroloan wypłaca mi pieniądze?

Tak, w menu należy wybrać opcję moje dane a następnie zmień number konta bankowego. Zostaniesz przekierowany do takiej samej podstrony, jak przy zakładaniu konta. Ponownie będziesz musiał zapłacić 1 złoty z konta bankowego na które od teraz będziesz chciał dostawać pieniądze z Euroloan. Pamiętaj, że za zmianę numeru konta bankowego jest pobierana dodatkowa opłata, którą znajdziesz w tabeli opłat i prowizji.

Zgubiłem rachunek papierowy, który Euroloan mi przysłał, co mogę zrobić?

Taki sam rachunek możesz znaleźć na swoim koncie w portalu my.euroloan.pl, wystarczy, że w menu otworzysz zakładkę rachunki, a następnie klikniesz na odpowiednio zatytułowany plik PDF. Taki plik możesz wyświetlić na swoim komputerze lub pobrać i następnie wydrukować.

Na moim koncie wyświetla się informacja, że nie mam środków, dlaczego?

Najczęściej taki komunikat pojawia się gdy:

  • klient wykorzystał cały dostępny limit;
  • klient otrzymał negatywną decyzję kredytową w wyniku przeprowadzenia oceny zdolności kredytowej.

Jak obliczany jest limit oraz czy mogę go w jakiś sposób powiększyć lub zmniejszyć?

Limit kredytowy jest obliczany na podstawie informacji o kliencie podanych w formularzu,informacji pozyskanych bezpośrednio z związku z rejestrowaniem przez Euroloan historii spłat pożyczki, dokonywanych przez klienta oraz na podstawie informacji pozyskanych o kliencie z Biur Informacji Gospodarczych oraz z Biura Informacji Kredytowych. Żeby Euroloan przyznał Ci większy limit należy regularnie spłacać w wymaganej wysokości raty od wypłaconych pożyczek. Natomiast nieregularne spłaty lub ich brak spowodują zmniejszenie wysokości limitów przyznanych w przyszłości przez Euroloan. W wypadku braku spłat mimo upomnień, Euroloan uzna klienta za nierzetelnego i przyznanie nawet najmniejszego limitu stanie się niemożliwe.

Zmieniłem w urzędzie swoje imię/lub nazwisko, czy powinienem to zgłosić?

Tak, zgodnie z warunkami pożyczki należy poinformować Euroloan o takich zmianach. Aby to zrobić po zalogowaniu się na konto należy wybrać opcję moje dane, a następnie zmień imię lub zmień nazwisko lub zmień imię i nazwisko. Zostaniesz przekierowany do takiej samej podstrony, jak przy zakładaniu konta. Ponownie będziesz musiał zapłacić 1 złoty z konta bankowego, jednak tylko takiego które założyłeś po zmianie imienia i/lub nazwiska.

Zmieniłem w urzędzie swój adres, czy powinienem to zgłosić?

Tak, zgodnie z warunkami pożyczki należy poinformować Euroloan o takich zmianach. Aby to zrobić po zalogowaniu się na konto należy wybrać opcję moje dane, a następnie zmień adres. Zostaniesz przekierowany do takiej samej podstrony, jak przy zakładaniu konta. Ponownie będziesz musiał zapłacić 1 złoty z konta bankowego, jednak tylko takiego które założyłeś po zmianie adresu.

Czy mogę odstąpić od umowy zaraz po jej zawarciu?

Tak, masz prawo odstąpić od umowy do 14-tego dnia po jej zawarciu, aby to zrobić należy wysłać w tym czasie, na adres naszego Centrum Obsługi Klienta (Holicon Sp. z o.o., ul. Romana Maya 1/2, 61-361 Poznań) list z podaniem przynajmniej swojego imienia i nazwiska oraz numeru PESEL o treści: "chcę odstąpić od umowy pożyczki zawartej z Euroloan Consumer Finance Sp. z o.o.". Dla ułatwienia możesz skorzystać z formularza dostępnego na Twoim koncie w serwisie my.euroloan.pl. Po odstąpieniu środki należy natychmiast zwrócić na konto Euroloan, które zostało podane jako konto do spłaty pożyczki. Jedynym kosztem przy odstąpieniu będzie obowiązek zapłacenia odsetek ustawowych za okres od dnia wypłacenia pieniędzy na konto klienta, do dnia zwrócenia ich na konto Euroloan. Po odstąpieniu od umowy korzystanie z konta na portalu www.my.euroloan.pl zostanie zablokowane.

Zgubiłem lub został mi ukradziony dowód osobisty, co należy zrobić?

W pierwszej kolejności powinno się zgłosić kradzież lub zgubienie na najbliższej komendzie policji. Dopiero po tym zgłoszeniu należy zadzwonić do Centrum Obsługi Klienta Euroloan na telefon 22 1 333 111.

Zapomniałem hasła do mojego konta na portalu www.my.euroloan.pl, co mogę zrobić?

W takim wypadku należy wejść na stronę www.my.euroloan.pl a następnie zamiast kliknąć link: „odzyskiwanie hasła lub loginu”. Zostaniesz przekierowany do strony, w której będziesz musiał wpisać swój adres email, taki sam jaki podałeś przy zakładaniu konta na tym portalu. Po chwili dostaniesz na ten adres email, link z przekierowaniem do strony pozwalającej na ustanowienie nowego hasła do konta.

Czy mogę podać komuś innemu hasło lub login do mojego konta na portal www.my.euroloan.pl, żeby on też mógł skorzystać z usług Euroloan?

Nie, zgodnie z warunkami umowy klient jest zobowiązany do zachowania swojego hasła i loginu w bezpiecznym miejscu oraz do nieudostępniania go osobom trzecim.

Dlaczego nie mogę wypłacić od razu całego limitu?

Przy pierwszej wypłacie zgodnie z regulaminem klient może wypłacić maksymalnie 50% przyznanego przez Euroloan limitu. Całkowity limit będzie dostępny po zapłaceniu pierwszego rachunku oraz przesłaniu kodu odblokowującego, który klient otrzymuje od Euroloan listem na adres zameldowania.


Na swoich stronach Grupa Euroloan Sp. z o.o. wykorzystuje wraz z innymi podmiotami pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne technologie m.in. w celach statystycznych i reklamowych.
Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies.