Euroloan-sovellus
Euroloan app store
Euroloan Google play

Pytania

Dlaczego list z kodem odblokowującym przychodzi na adres zameldowania?

Ponieważ dbamy o naszych klientów i chronimy ich finanse. Ze względów bezpieczeństwa list z kodem odblokowującym wysyłamy wyłącznie na adres zameldowania, abyś miał pewność, że przesyłka nie dotrze do niepowołanej osoby.

Nie chcę, aby jakakolwiek korespondencja przychodziła na mój adres zameldowania, czy mogę poprosić, aby list z kodem odblokowującym przyszedł na inny adres?

Nie. Przesyłka z kodem odblokowującym wysyłana jest wyłącznie na adres zameldowania.

W jaki sposób ubiegać się o otwarcie w Euroloan limitu na rachunku, lub o przyznanie innej pożyczki?

  • Otwórz zakładkę: weź pożyczkę;
  • Wypełnij formularz rejestracyjny;
  • Przelej 1 zł z konta zarejestrowanego na Ciebie w celu identyfikacji, czyli potwierdzenia Twoich danych (Pamietaj, aby był to ten sam rachunek, który został podany podczas rejestracji);
  • Po informacji o poprawnej identyfikacji i otwarciu konta na portalu Euroloan.pl wybierz rodzaj pożyczki: do 10 000 zł albo Euroloan Ekspres do 500 zł;
  • Jeżeli wybierzesz pożyczkę do 10 000 zł poprosimy Cię o odpowiedź na pytania, którą pozwolą ustalić kwotę dostępnej dla Ciebie pożyczki.

Kto może uzyskać limit w Euroloan?

Każda osoba która:
  • ukończyła 18 lat;
  • nie ma negatywnych informacji o regulowaniu zobowiązań w Biurach informacji Gospodarczej i Biurze Informacji Kredytowej;
  • posiada konto bankowe otwarte na swoje dane osobowe (Imię, Nazwisko, PESEL, Numer i Seria Dowodu Osobistego).

Co to jest Euroloan Consumer Finance Sp. z o.o.?

Euroloan Consumer Finance Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowej grupy finansowej działającej do tej pory w Finlandii i w Szwecji. Pierwsze przedsiębiorstwo pożyczkowe z grupy kapitałowej Euroloan zostało założone w Finlandii w roku 2007. Po znaczącym wzmocnieniu pozycji na skandynawskim rynku, osiągniętym dzięki zaufaniu naszych klientów, ceniących sobie najwyższe standardy obsługi, podjęliśmy decyzję o otwarciu się w 2013 roku na rynek polski. Będąc wiarygodnym i odpowiedzialnym partnerem w kwestiach finansowych, możemy zaproponować naszym klientom dostęp do pożyczek ułatwiających codzienne zarządzanie finansami domowymi.

Co to jest Euroloan Ekspres (pożyczka błyskawiczna)?

Jeżeli potrzebujesz natychmiast pieniędzy, Euroloan Express jest najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie. Maksymalnie upraszczamy dla Ciebie proces uzyskania pożyczki, ponieważ wiemy, że nie masz czasu na odpowiadania na poszczególne pytania badające twoją zdolność finansową. Wystarczy tylko, że zarejestrujesz się na Euroloan.pl i złożysz wniosek o pożyczkę ekspresowa, a my najpóźniej w ciągu 1 godziny poinformujemy Cię o kwocie przyznanego limitu. W każdej chwili możesz, odpowiadając na pytania dotyczące twojej zdolności finansowej, złożyć wniosek o pożyczkę do 10 000 zł.

Co to jest limit na rachunku i jak jest obliczany?

Limit na rachunku zostaje ustalony indywidualnie dla Ciebie po zbadaniu Twojej zdolności finansowej. Określa on, jaką maksymalną kwotę pożyczki jaką możesz otrzymać, aby nie narazić się na nadmierne ryzyko związane z za dużym obciążeniem finansowym. Po akceptacji zaproponowanego limitu dokonujesz wypłat na swój własny rachunek bankowy zawsze, kiedy tego potrzebujesz. 
Pamiętaj, że swoją zdolność finansową poprawiasz poprzez spłacanie pożyczek w terminach, a pogarszasz w sytuacji kiedy nie wywiązujesz się ze swoich zobowiązań.

Jak jest ustalany termin spłaty?

Sam wybierasz najlepszy dla Ciebie termin spłaty po otrzymaniu decyzji o przyznaniu limitu. 

Jesteśmy świadomi tego, że twoja sytuacja może się zmienić, dlatego masz możliwość zmiany terminu spłaty razy w ciągu jednego okresu rozliczeniowego. 

Jednorazowa opłata za zmianę termin spłaty jest określona w cenniku. Wystarczy tylko, że zalogujesz się na swoje konto w Euroloan lub zadzwonisz do nas, a my potwierdzimy twoją dyspozycje.

Co to jest RRSO (Roczna Rzeczywista Stopa Oprocentowania)?

Jest to uniwersalny sposób na porównanie opłat związanych z daną pożyczką lub kredytem. Na podstawie prawa europejskiego wszyscy pożyczkodawcy zobowiązani są uwzględnić wszystkie opłaty związane z udzieloną przez siebie pożyczką lub kredytem i przeliczyć je na RRSO, dlatego łatwiej będzie ci obliczyć, która pożyczka jest dla ciebie najtańsza. Im wartość RRSO jest mniejsza tym pożyczka jest korzystniejsza dla klienta. W Polsce zasady obliczania RRSO określa ustawa o kredycie konsumenckim, której Euroloan z przyjemnością przestrzega.

Potrzebuję więcej czasu, aby zapłacić, co mam zrobić?

Pamiętaj, że możesz zmienić Dzień Spłaty Pożyczki raz w okresie rozliczeniowym. Opłata za taką zmianę określona jest w cenniku. Najważniejsze dla Ciebie jest to, aby kwota minimalna z poprzedniego okresu rozliczeniowego była spłacona. To jedyny warunek.

Chciałem zmienić Dzień Spłaty Pożyczki, jednak dostałem odmowę na serwisie my.euroloan.pl, bo pozostało tylko 14 dni do Dnia Spłaty Pożyczki, dlaczego?

Nie można zmienić Dnia Spłaty Pożyczki z przyczyn technicznych. Państwa rachunek został już wydrukowany i przekazany do konfekcjonowania i wysłania. Dlatego jeśli chcą Państwo zmienić Dzień Spłaty Pożyczki, należy to zrobić na 15 dni zanim on nastąpi.

PRZYKŁAD: Dzień Spłaty Pożyczki przypada na 19-tego grudnia (czwartek), zmienić mogą go Państwo do godziny 23.59 dnia 4-tego grudnia (środa).

Co to jest serwis my.euroloan.pl?

Jest to serwis internetowy dostarczany klientom przez Euroloan, dzięki któremu, w bezpieczny sposób i przez całą dobę możesz zarządzać swoimi finansami i pożyczkami. Jest to usługa całkowicie bezpłatna dla wszystkich klientów Euroloan.

Dla swojego bezpieczeństwa korzystając z serwisu musisz go zabezpieczyć hasłem i loginem, za pomocą którego za każdym razem weryfikujesz swoją tożsamość. Hasła i loginu nie wolno udostępniać osobom trzecim.

Jak szybko otrzymam pieniądze na moim koncie bankowym?

Pieniądze znajdą się na Twoim koncie bankowym najpóźniej w ciągu jednego dnia roboczego po zleceniu dyspozycji wypłaty w serwisie my.euroloan.pl

Dlaczego otrzymałem negatywną ocenę mojej zdolności kredytowej?

Najczęstsze przyczyny negatywnej oceny zdolności kredytowej to:

  • zaleganie ze spłatą mimo otrzymania Wezwania do Zapłaty Zaległej Kwoty od Euroloan Consumer Finance Sp. z o.o.;
  • podane zostały niepełne, błędne lub nieprawdziwe informacje w formularzu internetowym, podczas ubiegania się o udzielenie pożyczki;
  • klient figuruje jako nierzetelny dłużnik w jednym z Biur Informacji Gospodarczej lub w Biurze Informacji Kredytowej;
  • niespełnienie innych podstawowych warunków uzyskania pożyczki jak na przykład odpowiedni wiek;
  • negatywna ocena zdolności kredytowej dokonana przez Euroloan Consumer Finance Sp. z o.o.

Czym jest zgoda klienta na sprawdzenie w Biurze Informacji Gospodarczej?

Zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji gospodarczych, każda firma chcąc dowiedzieć się czy jej klient został zgłoszony do Biura Informacji Gospodarczej, jako nierzetelny dłużnik musi najpierw uzyskać na to zgodę tego klienta. Dlatego, że Euroloan jest odpowiedzialnym kredytodawcą, jednym z warunków przyznania pożyczki, jest wyrażenie przez klienta zgody na sprawdzenie we wszystkich Biurach Informacji Gospodarczej (KRD BIG S.A., BIG InfoMoniotor S.A., ERIF BIG S.A., KBIG S.A.) informacji na jego temat. Dopiero po uzyskaniu takiej zgody Biuro Informacji Gospodarczej w ciągu kilku sekund udziela nam odpowiedzi czy klient nie został zgłoszony jako nierzetelny dłużnik.

Czym jest pełnomocnictwo na wyrażenie przez Euroloan zgody w imieniu klienta na sprawdzenie w Biurze Informacji Kredytowej?

Zgodnie z ustawą prawo bankowe, chcąc dowiedzieć się czy klient nie został zgłoszony jako nierzetelny dłużnik do Biura Informacji Kredytowej, najpierw Euroloan musi uzyskać od klienta pełnomocnictwo na wyrażenie w jego imieniu zgody do sprawdzenia go w Biurze Informacji Kredytowej.

Co to jest limit na rachunku?

Link do zakładki: limit na rachunku

Co to jest pożyczka na cele konsumpcyjne?

Link do zakładki: pozyczka na cele konsumpcyjne

Czy mogę zapłacić więcej niż wynosi moja miesięczna rata?

Tak, nadwyżka nad wymaganą ratą zostanie zdeponowana na specjalnym rachunku przypisanym do klienta, a następnie zaliczona - w wypadku braku zaległości - na ratę przypadającą do spłacenia na następny miesiąc. Natomiast jeśliby klient miał wcześniej zaległości kwota spłacana zostanie w pierwszej kolejności zaliczona na odsetki, potem na ewentualnie wcześniej nałożone na klienta opłaty, w następnej kolejności na zaległy kapitał z wcześniejszych niespłaconych rat, a na końcu na ratę wymagalną najpóźniej.

Jak mogę wypłacić środki z konta na my.euroloan.pl na moje konto w banku?

Zaloguj się na swoje konto w serwisie Euroloan, a następnie kliknij odnośnik wypłać. Zostaniesz  przekierowany do ekranu w którym wybierasz kwotę jaką chcesz wypłacić. Po wybraniu  kwoty, należy ponownie  wcisnąć przycisk wypłać. Środki na Twoim koncie w banku (tego, z którego przesłałeś/łaś 1 złoty podczas zakładania konta w serwisie Euroloan) znajdą się tam w ciągu kilku godzin, a najpóźniej następnego dnia roboczego.

Jeżeli chcesz, aby środki znlazły się na Twoim koncie natychmiast skorzystaj z dodatkowo płatnej opcji Szybkiego Przelewu - cena tej usługi jest zawsze prezentowana na ekranie podsumowującym zlecenie przelewu.

Czy mogę zmienić numer konta bankowego na które Euroloan wypłaca mi pieniądze?

Tak, w tym celu skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta (cok@euroloan.pl lub 22 1 333 111). Prześlij nam dane swojego nowego konta wraz z pierwszą stroną umowy o prowadzenie konta. Nowe konto musi być Twoją własnością i dane adresowe również powinny się zgadzać z tymi, które mamy zarejestrowane w systemie.

Zgubiłem rachunek papierowy, który Euroloan mi przysłał, co mogę zrobić?

Taki sam rachunek możesz znaleźć na swoim koncie w portalu my.euroloan.pl, wystarczy, że w menu otworzysz zakładkę rachunki, a następnie klikniesz na odpowiednio zatytułowany plik PDF. Taki plik możesz wyświetlić na swoim komputerze lub pobrać i następnie wydrukować.

Na moim koncie wyświetla się informacja, że nie mam środków, dlaczego?

Najczęściej taki komunikat pojawia się gdy:

  • klient wykorzystał cały dostępny limit;
  • klient otrzymał negatywną decyzję kredytową w wyniku przeprowadzenia oceny zdolności kredytowej.

Jak obliczany jest limit oraz czy mogę go w jakiś sposób powiększyć lub zmniejszyć?

Limit kredytowy jest obliczany na podstawie informacji o kliencie podanych w formularzu,informacji pozyskanych bezpośrednio z związku z rejestrowaniem przez Euroloan historii spłat pożyczki, dokonywanych przez klienta oraz na podstawie informacji pozyskanych o kliencie z Biur Informacji Gospodarczych oraz z Biura Informacji Kredytowych. Żeby Euroloan przyznał Ci większy limit należy regularnie spłacać w wymaganej wysokości kwoty minimalne. Już 3 spłacone bez opóźnień kwoty minimalne mogą być podstawą do podwyższenia Twojego limitu nawet dwukrotnie - każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie. Natomiast nieregularne spłaty lub ich brak spowodują zmniejszenie wysokości limitów przyznanych w przyszłości przez Euroloan. W wypadku braku spłat mimo upomnień, Euroloan uzna klienta za nierzetelnego i przyznanie nawet najmniejszego limitu stanie się niemożliwe.

Zmieniłem w urzędzie swoje imię/lub nazwisko, czy powinienem to zgłosić?

Tak, zgodnie z warunkami pożyczki należy poinformować Euroloan o takich zmianach. Poinformuj nas o tym kontaktując się telefonicznie z Centrum Obsługi Klienta.

Zmieniłem w urzędzie swój adres, czy powinienem to zgłosić?

Tak, zgodnie z warunkami pożyczki należy poinformować Euroloan o takich zmianach. Poinformuj nas o tym kontaktując się telefonicznie z Centrum Obsługi Klienta

Czy mogę odstąpić od umowy zaraz po jej zawarciu?

Tak, masz prawo odstąpić od umowy do 14-tego dnia po jej zawarciu, a pamiętaj o tym, że dopóki nie zaczniesz korzystać z limitu jest on dla ciebie bezpłatny. Oznacza to bezpieczeństwo finansowe, ponieważ limit możesz otrzymać już teraz, a wypłacić pieniądze wtedy, kiedy będziesz ich potrzebował. Gotowość do korzystania z limitu jest dla ciebie bezpłatna. Jeżeli chcesz odstąpić od umowy wyślij wypowiedzenie umowy na adres:  

CALL CENTER POLAND SA 
EUROLOAN CONSUMER FINANCE
FUP WARSZAWA 13
02-685 WARSZAWA
SKRYTKA POCZTOWA NR 33

O treści:”Chcę odstąpić od umowy pożyczki zawartej z Euroloan Consumer Finance sp. Z o.o." podając swoje imię i nazwisko oraz numer pesel. Po odstąpieniu środki należy  zwrócić na konto Euroloan, które zostało podane jako konto do spłaty pożyczki. Jedyną opłatą przy odstąpieniu będą odsetki umowne za okres od dnia wypłacenia pieniędzy na konto klienta, do dnia zwrócenia ich na konto Euroloan. Po odstąpieniu od umowy dostęp do konta na portalu Euroloan zostanie zablokowany.

Zgubiłem lub został mi ukradziony dowód osobisty, co należy zrobić?

W pierwszej kolejności powinno się zgłosić kradzież lub zgubienie na najbliższej komendzie policji. Dopiero po tym zgłoszeniu należy zadzwonić do Centrum Obsługi Klienta Euroloan na telefon 22 1 333 111.

Zapomniałem hasła do mojego konta na portalu www.my.euroloan.pl, co mogę zrobić?

W takim wypadku należy wejść na stronę www.my.euroloan.pl a następnie kliknąć link: „odzyskiwanie hasła lub loginu”. Zostaniesz przekierowany do strony, w której będziesz musiał wpisać swój adres email, taki sam jaki podałeś przy zakładaniu konta na tym portalu. Po chwili dostaniesz na ten adres email, link z przekierowaniem do strony pozwalającej na ustanowienie nowego hasła do konta.

Czy mogę podać komuś innemu hasło lub login do mojego konta na portal www.my.euroloan.pl, żeby on też mógł skorzystać z usług Euroloan?

Nie, bardzo ważne dla Ciebie jest to, aby zachować swoje hasło i login w bezpiecznym miejscu oraz nie udostępniać go osobom trzecim.

Dlaczego nie mogę wypłacić od razu całego limitu?

Przy pierwszej wypłacie zgodnie z regulaminem klient może wypłacić maksymalnie 50% przyznanego przez Euroloan limitu. Całkowity limit będzie dostępny po zapłaceniu pierwszego rachunku oraz przesłaniu kodu odblokowującego, który klient otrzymuje od Euroloan listem na adres zameldowania.